Повернення товару протягом перших 14 днів після покупки.
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.
Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, плівки на дисплеї (і інших частин корпусу) були зірвані, або переклеєні, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.
А так же має бути збережено:
• повний комплект товару; (Має всі заводські маркування, плівки, упаковування окремих предметів якими комплектується товар)
• цілісність і всі компоненти упаковування;
• ярлики;
• заводське маркування.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- комплектуючі такі як: гарнітура, батарея, зарядний пристрій, usb кабель, карта пам'яті
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
- пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Витрати пов'язані з доставлення товару в сервіс-центр, і поверненням товару бере на себе покупець.